Monday, June 14

first time!!!

ape yg first time nye???




mne x nye...first time beb aku lebih kan online dr tdo....




pg2 yg agak buta ini...buta la utk org yg kuat tdo mcm aku ni kan....ahhahahah





aku telahpon dgn semgt nye mengonlinekan diri....bukak fb la ni pnye pasal....





sebab ape?????




aku nk tgk gmbr reunion ari tu....tp x byk plak....gmbr aku pon x nmpk...hampeh jer...hahahahahha





xcye???tgk la:

ramai la jugak yg dtg..yg lame x nmpk pon ade...yg selalu nmpk pon ade...happening...tp agak bosan la bg aku....aku bygkn lain...kekekkek


bile nmpk muka aku...blurrr plak...mmg btl2 blurr la aku ni...hish!!!!


cewah~iye2 jer dak2 ni.....hahahahha


dorg mmg best!!!!hahahaha


antara mknn yg ade....tu die....smua aku bedal...kecuali kailan x sedap tu....hahahahha


itu la die...best la jugak.....nnt aku try tnye dak2 lain yg amik gmbr...aku sndr x amik sbb aku xde pon kamera mahal mcm dorg....pastu...ngan hp mahal aku problem lak...tggu beli hp bru la mcm ni....hahahahahah




>>>lain kali...aku nk try la organize bnde ni.....kalau leh la...tggu aku kaye kot...hahahhaha...nnt aku organize ngan si dia....kekekekeke

No comments:

Post a Comment