Thursday, June 24

mood jiwang...


jgn sesiapa pon terase geli dgn tajuk di atas...




sbb aku mmg tgh nk bermood kan jiwang...tp bkn jiwang happy...jiwang sedih!!!!




ade ke jiwang sedih???Ade la.!!!aku nk wat...sukati aku la kan..kekekekek




knpe baizura sedih???bkn setakat sbb demam + batuk dan selsema....



tp sbb die bru tgk citer sedih...mmg pengaruh besar tol la citer tu....lagu tema die...ni ha.....

bila cinta:

Bila cinta kini

Tak lagi bermakna

Yang ku rasa kini

Hanyalah nestapa

Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu

dan ku sambut itu

Dengan segenap hatiku

hingga engkau pergi

Tinggalkanku

Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

hingga ku memilih

Cinta yang fana

Perginya dirimu

merobek jantungku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

Kusebut namamu

Disetiap doaku

Bangkitkan setiap

Kenangan tentangmu

Yang ku dapat

Hanyalah bayangmu

Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hinggaku memilih

Cinta yang fana

Perginya dirimu

Merobek jantungku

Hinggaku terjatuh

Dalam harapan...

giler sedih kan...aku selsema ++ la selsema bile menonton citer ini...huhuhhu



pg2 td aku bgun lak xleh bgun terus...xlarat nk g kelas...aku smbg tdo...smpai la zuhur td....selamat2...huuhuhu




dlm tidur...aku terpk...leh plak????bantai la...asal ayat best..hehehehhe



aku terpk...aku igt die...die x igt aku pon...aku msg...aku demam...die x bls...


dulu pon mcm tu....aku skt nk mati pon die wat xtau...



sape la aku ni pd die kan??



die susah...aku tolg...padahal aku x cukup tdo tu...aku sggup gak tolg...sbb aku giler!!!!!!




knpe aku di perlakukan mcm ni...aku bkn nk ugkit ape yg aku tolg dulu...tp x beragak die lgsg x peduli aku....hina sgt ke aku ni???



kalau xnk aku...knpe xnk ckp mcm ni:

"ko blah la wei dr hidup aku!!!!"



aku boleh la blah dr hidup die...kalau die nk...tp die x ckp..




ape leh wat...diri aku mmg layak mcm ni agak nye




aku harap iz jer...die la yg tnye2 aku...ok ke x...mcm mne keadaan bai...



hope...iz leh wat aku lupekan die...kalau boleh la....




akhir kate:jgn la tunggu org!!!!terseksa sgt2...tolg la...







**mood jiwang sedih ini adalah tajaan hati aku yg tgh kusut ++ dgn otak kusut gak!!!!!!

No comments:

Post a Comment