Monday, September 12

lagu menarik..

yahaaa!!!
hehehehe...


(permulaan entry x brape nk bgus utk kali ini..)

maaf..heheh



tetapi...
aku nk kongsi lagu best..
aizat ni mmg artis berbakat..
lagu2 die kebykkan nye mmg terbaik la..




dan aku...
dok umah melangok ni..
mmg smua citer la aku tgk...
tv3, kbs,oneHD...ape lg??
smua aku tau..hahahaha



dan dulu..aku ade tgk citer laila manja..
xtahu la mcm mane leh sgkut tgk citer tu plak..
mungkin atas sebab2 nk tggu buka puase yg terasa lame sgt kalau kite xde wat pape...
heheheh



dan citer tu ade lagu ni...
perpisahan ini..
bru td aku dgr lagu ni dr hp aku..


dan terase nk post kt blog kesygn lak..hehehehe
selamat mendengar..^^








Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu




sekian terima kasih..


cewah~

No comments:

Post a Comment