Monday, September 5

ketinggalan la pulok!!


wah!!!
maafkan sy wahai si blog kesygn..aku yg blurr..heheheh




bkn sy lupekan blog ini..
tetapi sy terpkse menangguh2 keje taip2 ini..
kerana kekangan waktu yg tidak dpt dibendung..hehhehe





sebelum terlmbt..
selamat hari raye kwn2!!!cewah!heheheh

kalau2 cik baizura ade wat slh dan silap...harap di maafkan ye!!!!
salah kate..salah taip..salah tegur..hehhehhe





okeh!!!
citer pasal raya lak!
raye tiap2 tahun masih same..
bersama mama, abah, dan adik2 tercinta...
xlupe gak bf tersyg la ekh...heheheh




tema baju raye for the first day of raya, hijau la...
adeh..hijau lagi!!!byk ooo bju hijau kt dlm almari aku tu..
mkcik ku la ni..nk hijau lak...tahun dpn xtahu la kan...


ibu dan bapa ku!!!like2!!
aku!!hijau ke biru nih??hehehe
ipin!!!!menyala ko !!!hehehe

wiwin!!!bergaya habis!!!heheheh!
abah pon ape kurgnye!!!heheheh
mama...xsuke amik gmbr sgt...malu kot...hehhhee
epul!!!keliru nk wat gaya ape ntah!!!!xphm!!hehehe
adik!!!tetap comel dan bergaya!!hehehe..adik sape la ni...




dan2 la kitorg smpai ke umah mkcik ku itu...
aku kena lak...


eh zura!!!ni bju ko bkn warne hijau la!!!
warne biru!!!
pulak!!!


pulak dah..aku nmpk hijau...
mama pon kate hijau...so???

aku kah mereka yg slh??heheheh



hijau la..cume kebiru2an sedikit jer.heheheh
boleh la kan...asalkan nme ade hijau..walaupon namanya berbeda..hehehh



dr pg raye..smpai la ke ptg raye..
asik bju aku je kena aim...nasib2...
dgn rase x puas hati...
aku pon pulang ke rumah bersama adik2 ku tghr tu...mama abah tggl kt sane..


kitorg blk g tukar baju yg btol2 hijau pnye!!!!hah!amik!hheheheh
alasan terbaik: ala..peluh2 la..kitorg mndi td..heheheh




selamat!!!!!




one happy family!!!hehehe!


baraan beraye di umah sanak saudara terdekat..heheheh


hah!!!itu bru raye pertama...
kepoh mcm hape jer..
hehehehe


nnt kan citer raye kedua nnt ye!!!hhahha
(budget mcm rajin sgt je nk taip2 lagi pasni...heheheh)

No comments:

Post a Comment