Wednesday, June 15

setiap kali!

setiap kali aku bukak je blog kesygn aku nih..
mesti aku rase sedih bile skrol smpai bwh sekali...



nmpk die tersenyum..
pdahal aku keseorgn kt cni..
tanpa die hiraukan aku barangkali...



x igtkah dia pd aku...
xtahukah dia yg aku sentiase menunggu mesej2 dr die...
xtahukah dia yg aku ni rindu sgt kt die...



kdg2..bile aku rindu org lain..
aku terase sgt bersalah...
kerana aku berpaling kerinduan..

tp smua tu dtg sendiri..
hati seorg perempuan..
sgt susah dijangka...


adakah mereka sebagai lelaki xtahu hati perempuan susah nk jage??
kitorg sentiase berserah...


walaupun kdg2 kitorg nmpk keras kepala..
kdg2 kitorg berkeras itu ini..
tp dlm hati???
hanya yg memahami je yg tahu...




wah!!!!!!

baizura jiwang!
hahahhaha...


no komen..
xperlu komen kot!
uhuhuhu




(sekarang ni aku kerap jwb no komen pd semua ruangan komen..adakah ini petanda aku utk menjadi seorg artis???wahahahahah!!perasan..aku pon xmo!!!)


kontroversi hebat nnt!

No comments:

Post a Comment