Wednesday, June 22

kelas baru..

org lain lepak kt umah menanti keje yg mengunjung tiba(xphm aku ayat ni!!!hahah)..
aku plak..


kena g kelas...
utk ehem2 ...



hahhahhaha...





aduhai..
sbr je la..kerana kesilapan yg di sengajakan..(xleh sebut..nnt kena saman!)




aku dan kwn2 terpkse menghadapi nye sekali lagi...

mungkin ade hikmah nye di sebalik smuanye..
okeh2!!!






dan disebabkan itu...
aku terpkse menyemakkan diri di umah dan bilik nab bg menumpang sementara aku berada di kolej...


hohohohoho...



dulu tgkat 2..sekarang tgkat 4...
mampus!!!
hohiohoh





almaklumlah...
diriku semakin mmbesar disebabkan dek melepak menganggur kt umah 1 bulan yg lepas...
tahniah!wahahahah





dan xpenah2 kena wat research seawal ini...
lecturer ini telah mmberi task kepada kami...
tomorrow never die!!!tp aku rase mcm nk die bile cr maklumat pasal aviation industry law ni x phm2...mampus!!!

(saje xnk memahami je baizura tu..hahahah)






solution:hidup penuh dugaan?!!

tgk blog org la jwbnye!!!hahahaha
ilangkan bosan!






(taip2 sebab bosan nab tido lagi time2 ni!!!!hish3)

No comments:

Post a Comment