Tuesday, November 13

geng meru no. 2 aku!!

dulu geng aku kt meru 1 je...


sekarang da ade dua..
sbb nye...aku da keje kt cni...



kire adat la kan kalau da keje..
mesti la kena ade kwn2 sekerja...




so..
nk kenalkan la geng2 kami...hehehe


rasmikan pusat boling kt setia mall...
kitorg gi 4 org...


mmg best la...
yg pntg...


utk pertama kali la aku mkn kt secret recipe...
ade bunyi2 mcm org batak x?hehehehh


credit gmbr2 kt bwh ni kpd tikah dan kak izan...hehehe


see..ade bukti tau..aku g main boling...heheheh
baju itam tu kak ida..merah tu aku la..x kenal ke?hehehe...yg oren tu kak izan...tikah mne?die la yg mengambil gmbr..heheheh



haih...lom ape2 da muncul lak gmbr ni...nk la tomyam yg menganggu tidur ku mlm nye.....ngeri2...pedas nk mati..heheheheh


yay!!!!hebat sgt ke ko main boling bai oiiiii!!!!hehehe...tgk kaki la..heheheh


sy bersama tomyam sy...heeheheh


selepas mkn...tikah kate nk tgk air pancut dpn setia mall tu...layan.....hehehe


kak ida yg kate nye x penah main pon paling hebat nih...hehehe...kalah aku...izan is my name...hehehe(tukar name sat utk game kedua...)


itu la tikah...kenal kan..heheheh


byk2 mknn kt ctu...ni paling sedap...hehehe....thanks tikah!!heeheeh



cute nye kami bertiga!!!hahaha...jamban pon jadik2!!!


oh kak izan....heheheheheh


comei2!!!hheehehe



kami berempat...hehehhe...




itu la citer kami berboling2an di hari rabu...hahahahahah


mmg seronok sgt2...sbb dpt have fun...yelah...dah stress2...pastu buang stress tu kt bola boling......pastu berdentum ngan pin2 kt dpn tu...lg syok.....huish!!!!!!puas....


tapi..............


keseronokan ni x lame lak...
sbb kak izan da tukar tmpt keje...



dan kemungkinan kitorg akan terpisah lak...
aku bru je nk masuk ngan dorg ni smua...
tp ape kan daya...
kilang lak nk pindah....haih...



sedih2...



kisahnye..

alahai...


dan bru2 ni..
byk la gmbr2 kt ofis kitorg amik...
sbb kak izan last day dah...


credit utk tikah for gmbr2 kt bwh ni jugak:







sedih2....
tp ape leh wat...kan rezeki org masing2 kan...heheheh



maka...lepas ni mgkin ade geng bru lain...heheheh


kepada kak izan:
(walaupon kak izan x bce...)heheheh

gud luck utk kak izan...
blaja mcm sy...heheheheh


utk aku, kak ida, tikah...
same2 la kite berusaha..gaji naik...kite g sane!!!

xde mood da nk keje..heheheheh



daaaa.....

No comments:

Post a Comment