Thursday, June 28

aku masa kini...

mcm biase la kan..

tajuk tu mmg biase nye xtahu nk letak ape..
bedal je la...asal ade tajuk...




diam2..aku mmg lgsg x jatuh cinta kt keje baru...
huhuhuhu...mgkin sbb masih x berminat kot..



diam2..dah 3 mggu dah aku tukar keje baru ni..


suasana lain...
keje lain...
ngadap customer pon lain2...




nk jadi kan citer..
lagi bgus jumpe customer mcm kt watson drp customer skrg ni...






dah terang2 aku ni dak baru.
aku lgsg x tahu pasal hal dulu2...

ko xyah la nk jerit2 kt tepon tu..
igt aku heran sgt ke ngan ko..nasib baik mkn gaji...
kalau x memaki je la aku dgn ko...


untung2 aku bgtau pasal bnde tu...
bkn nk terima kasih kt aku!hish!



kalau aku tau...aku ikut ckp nordin..
xyah bgtau...
hampeh sgguh org itu...




 SEBEL yg AMAT!!!!!!






itu la luahan perasaan aku..
mmg dr dulu..smpai skrg...aku xkan luah dpn2..
mcm ni la cara nye aku nk lepaskn sengsara kepala..


elok2 aku nk OT hari ni...
dah xjd...pasal org xde perasaan tu la..
aku xtahu la pasni nk deal ngan die mcm mne..



mmg kena sediakan hati batu + simen kental la..

No comments:

Post a Comment