Wednesday, October 20

di subuh yg hening ini ...

org kate.. kalau bercinta biar la sorg jer...


tp aku????


boleh plak mmbahagi hati aku kpd 3???



mcm bangang plak kan???



hahahahha...aku xtau kenpe aku boleh syg 3 lelaki dlm satu mase yg same???



mgkin salah seorg adelah cinta sebenar...then..yg lg dua org tu nk di katekn sbg ape???



pas subuh selalu nye aku lena atas katil....

wat pertama kali nye aku xleh tdo pas subuh!!!memikirkan bnde ni...



yg sorg tu...yg aku sntiase serahkan hati aku kpd die...die telahpon mengudurkan diri tnpe aku suruh....tp....stiap mlm aku mmpikan die....die tau x aku dulu syg sgt2 kt die...

dan syg itu masih smpai skrg...

malangnye...aku x dpt memiliki nye...maafkan aku...



yg skrg ni...bf skrg la mksd nye...die sgt ok...baik...walaupon kdg2 garang mcm jasni...tp die baik...aku mmg suke die...syg die....tp boleh ke die penuhkan hati aku sperti org yg first td???

mgkin akan dtg....aku harap aku kekal bersama die...



yg last skali...aku pon x tau nk kate ape...syg ke???syg...tp mcm mne aku leh syg die dlm keadaan aku ade org lain???ni smua sbb die pndai mengambil hati...aku xtau aku syg die sebagai ape...dan kali ni...die undur diri jugak...die kate...die tetap tggu aku....kalau die x tggu mcm mne????

haih....ntah la...bak aku kate td...jgn tamak!!!

Allah dah tetapkan jodoh kite!!!tp hanya seorg!!!bkn 3 org!!!

yg jelas...aku rindu pd smua nye....tu yg aku igt dorg pg2 subuh ni....



akhir kate: harap ade yg terbaik utk aku...

akan ku simpan hati ini....rindu ini...



dan aku akan setia pd yg ade....maafkan sy ye awk kerana ade perasaan ini..pd waktu ini...sy mmg syg awk....cume hati sy ni ha....hish!!!maaf..



kpd yg dua itu..maaf kan aku kerana menyayangi dan menyakiti..



PEACE2..NO WAR IN OUR HEART!!!

No comments:

Post a Comment